ברצונכם למכור דירה/לקנות דירה/למכור מוצר/לקנות מוצר/להשוות מחירים/לפרסם עסק או בעל מקצוע? ישנן שתי דרכים עיקריות לפרסם מודעות פרסום שונות, החל מפרסום מודעות דרושים וכלה בפרסום למכירת מוצר כלשהו. הדרך הראשונה הינה על ידי פרסום בעיתון והדרך השנייה הינה על ידי פרסום באינטרנט. אז מה עדיף? איזו דרך יעילה יותר? היכן החשיפה גדולה יותר וכמה זה יעלה בסופו של דבר?
פרסום מודעות באינטרנט
האינטרנט הינו כיום מאגר המידע הגדול ביותר שקיים. כל פעולה המצריכה בדיקה, איתור, חוות דעת והמלצות, ניתן לבצע דרך האינטרנט. אם אתם מעוניינים לחפש עבודה, תוכלו להיכנס אל מודעות הדרושים באתרי האינטרנט השונים, להקליד את נתוני החיפוש ולמצוא עשרות רבות של תוצאות חיפוש. אם תרצו לאתר עובדים לעסק שלכם, תוכלו לפרסם מודעות לחיפוש עובדים, תוך כדי פירוט לגבי דרישות התפקיד ודרכי התקשרות. אם תרצו למצוא מציאות, תוכלו להיכנס לאתרי מודעות של מוצרים יד שנייה ואם במוצרים חדשים תחפצו, תוכלו להשוות מחירים באתרים להשוואת מחירים וכן לסייר בחנויות הוירטואליות, בהתאם למוצר שאותו אתם מחפשים. אם תזדקקו לשרותיו של בעל מקצוע זה או אחר, תוכלו להקליד את שם התחום שלו אתם זקוקים ותוצאות החיפוש יאפשרו לכם לבחור ממגוון אנשי המקצוע השונים. במרבית האתרים ניתן לפרסם מודעות בחינם, דבר שלא ניתן לומר על שיטות פרסום אחרות והחשיפה הינה גדולה הרבה יותר.
פרסום מודעות בעיתון
תמיד בסרטים, כאשר גיבור הסרט מחפש אחר מקום עבודה, הוא נראה מסמן במרץ בטוש שחור אחר מודעות הדרושים בעיתון. אז נכון, גם כיום ישנם אנשים רבים אשר מעדיפים לחפש או לפרסם מודעות בעיתונים, אך החיסרון הינו שעיתון הוא בעל חיי מדף קצרים מאוד. העיתון של היום, יהיה העטיפה של הדגים בסופר מחר. מעבר לכך, פרסום מודעות בעיתון עולה כסף ומדוע לשלם כסף על משהו שניתן לקבל בחינם? מעבר לכך, בעיתון אין לכם קישור מיידי לשליחת שאילתות או קורות חיים ישירות אל תיבת המייל של המפרסם, דבר שמבזבז זמן יקר, וזמן, כידוע, הוא כסף.
גוד רייטינג- עושים את הפרסום בשבילך- לוחות, פרסום עסקים, חדשות, תוכן, לוח מודעות